Tuesday, May 24, 2011

回到故乡。家人

这3年岛国外面变了,但是我感觉不人民的素质,国家的内在有什么大的改变。10%的服务费还是要照付,服务并没有改进多少(下飞机后,去吃文东鸡,贵得要死,服务实在不怎样)。。。最近开始思念冲绳和台湾。我到底为什么回来?为何放弃冲绳的悠闲生活回到都市森林拼命?我决不可以忘记我为何回来,更不可以忘记过去几年外国对我的洗礼。













4 comments:

Anonymous said...

A stranger accidentally passing through here.

Wishing you all the best for everything in your life.

:)

Unknown said...

Like :)

vuhelp.net said...

So nice blogger

Unknown said...

I don't understand Chinese, but that food looks yummy! God bless you guys!