Thursday, May 8, 2008

小蓝车听音乐 my blue blue car goes to jazz concerto

难道我的小蓝车来到了教堂忏悔吗?非也。。。这里是冲绳教会短期大学。我可爱的日语老师介绍星期六有爵士演出,我于是便和两名同事驱车前来。巧合的是这里竟然是我一个同事的母校,而且这还是她毕业十年首次回来。


神啊!请保佑我的小蓝车!阿门!



爵士表演一般。钢琴手表演最棒,吹喇叭和saxaphone的两位仁兄则可要多多努力!ganbatte!!

小蓝车历险记下回预告:


欲知详情,一定要回来看看哟!

2 comments:

Unknown said...

It has been long since my last visit to your blog~~ Hope everything still fine with you and your adventure at Okinawa.

Very nice to go and do something different, that reminded me of my time when I was travelling and living at another country... just do a bit of something out of ordinary.. good for u :)

Careful driving... have regular checkups for ur car if need be~~ Safety always comes first :)

take care ;)

Dennis Ng 黄少伟 said...

Thank you for leaving comments! you take good care also!